Një në pesë nxënës janë shprehur se ngacmohen, fyhen apo denigrohen nga bashkëmoshatarët e tyre. Studimi i parë i realizuar në Shqipëri e vlerëson bullizimin si fenomenin më shqetësues në ambjentet e shkollave. Psikologu, Edmond Dragoti, thotë se format më të përhapura janë ato psikologjike dhe verbale.
Si agresorë ose si viktimë, 1 në 5 nxënës janë të përfshirë në fenomenin e bullizmit.
Ky është studimi i parë kombëtar në vend, që evidenton shkallën e lartë që ka fenomeni i ngacmimeve, fyerjeve apo e denigrimeve në ambjentet e shkollës, kryesisht mes adoleshentëve.
Autorit i studimit, psikologu dhe pedagogu në shkencat sociale Edmond Dragoti shpreh shqetësimin se bullizmi është në nivele të larta.
Dragoti: Është një fenomen i qëndrueshëm, dmth nxënësi bullohet vazhdimisht dhe si i tillë psikika e tij formohet si viktimë apo agresor në shoqërinë tonë.
Bullzimi psikologjik dhe ai verbal janë format më të përhapura.
Autorët e studimit e shohin fenomenin më të shtrirë në institucionet arsimore jo publike.
Dragoti: I bëhet presion, fyhet apo shahet me mesazhe, nofka, ose diskriminohet në forma të ndryshme. I pranishëm është natyrisht edhe bullizimi fizik në kuptimin e fyerjeve për pamjen e jashtme, për mbipeshën.
Kur je viktimë e bullizimit pasojat janë të rënda, thonë psikologët.
Dragoti: Janë dy herë më të larta raportimet e tyre për dhimbjen e kokës apo dhimbjen e stomakut, janë të larta raportimet e tyre për nivelet e depresionit, të ankthit apo panikut në shumicën e rasteve.
Këshilli i Europës do të financojë një projekt 600 mijë euro për trajtnimin e adoleshentëve, stafit të mësuesve dhe punonjësit social me qëllim rritjen e ndërgjegjësimit për të frenuar bullizimin, fenomene që në mjaft vende çon adoleshentët drejt izolimit dhe vetëvrasjes.